A MEGRENDELÉS MÓDJA
A megrendelés történhet személyesen az irodában ügyfélfogadási időben vagy
SMS-ben, telefonon, email-ben, postai levélben, messengeren, videohívásra
alkalmas eszközön.
Első megrendelés esetén megrendelőlapot is ki kell tölteni.
Megrendelésnél mindig adja meg a következő adatokat, ami alapján a
munkalapot felvisszük:
- hallássérült ügyfél neve,
- az ügyfél elérhetősége, neve, címe,
- a tolmácsolás pontos ideje (dátum, óra, perc),
- a tolmácsolás várható időtartama (várhatóan mennyi időre kér
- tolmácsot)
- a tolmácsolás témája (szülői értekezlet, orvosi vizsgálat, bank, stb.)
- a tolmácsolás módja (pl: magyar jelnyelv)
- a tolmácsolás pontos helye (város, kerület, utca, házszám)
- a tolmáccsal való találkozás helye.
Intézményi megrendelés esetén az alábbit is:
- kapcsolattartó személy neve, elérhetősége,
- kifizetés módja (banki átutalás).
A készenléti idő alatt az ügyeleti telefonszámon (hívás, SMS) fogadjuk a
megrendeléseket.
A megrendelésről a tolmácsszolgálat visszaigazolást küld a megrendelés
módjával azonos formában.
A munka végén a megrendelőnek és a tolmácsnak is alá kell írni a munkalapot.
A megrendelés a siketnek mindig INGYENES!
KÉRJÜK, MEGRENDELÉSEIKET LEGALÁBB 72 ÓRÁVAL ELŐBB JELEZZÉK!
SÜRGŐS, RENDKÍVÜLI ESETBEN, 2 ÓRÁN BELÜL BIZTOSÍT A SZOLGÁLAT
TOLMÁCSOT!
A MEGRENDELÉS LEMONDÁSA
A megrendelő lemondás esetén köteles a tolmácsszolgálatot mielőbb,
minimum 24 órával előtte értesíteni.
Amennyiben a hivatalos megrendelő elmulasztja a megrendelés időbeni
lemondását, úgy köteles a tolmácsolásra szánt órák minimum 50%-át
megtéríteni.
Abban az esetben, ha az ügyfél nem érkezik meg a helyszínre a megadott
időpontban, a tolmács 20 perc várakozási idő után elhagyja a helyszínt.
Amennyiben a tolmácsolási eset az ügyfél hibájából nem valósul meg, a
feltüntetett időtartam levonásra kerül az ügyfél órakeretéből.